Burmistrz Suchania ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko podinspektor ds. ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Suchaniu
2. Warunki pracy: praca odbywa się w systemie jednozmianowym w wymiarze 1 etatu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suchaniu. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 7.30-15.30.
Stanowisko bezpośrednio podległe dla Zastępcy Burmistrza.
Rodzaj umowy: w przypadku osób podejmujących po raz pierwszych pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zawarta zostanie na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia. Planowany termin zatrudnienia wrzesień 2023 r. Wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Suchaniu.
Praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godz. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, telefon).
Stanowisko pracy związane jest z przemieszczaniem się wewnątrz budynku i na zewnątrz oraz wyjazdami w teren. Praca wymaga kontaktowania się z innymi pracownikami. Obsługa klienta w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne i e-mailowe.
3. Niezbędne wymagania kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe i nie wymagany staż pracy bądź średnie i 3 letni staż pracy,
4) staż pracy: zależny od wykształcenia (pkt 3),
5) nieposzlakowana opinia,
6) osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
7) biegła umiejętność obsługi komputera,
8) prawo jazdy kat. ,,B”.
4. Dodatkowe wymagania kandydatów:
1) profil i kierunek wykształcenia umożliwiający wykonywanie zadań na stanowisku,
2) preferowane doświadczenie w pracy w administracji - doświadczenie przy wykonywaniu podobnych zadań,
3) znajomość przepisów: ustawy o odpadach, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Prawo wodne,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) samodzielność i dobra organizacja pracy.
5. Zadania wykonywane na stanowisku:
1) prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska,
2) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy,
3) koordynowanie spraw związanych z ochroną przyrody,
4) naliczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska,
5) udostępnianie informacji o środowisku,
6) likwidowanie nielegalnych wysypisk śmieci,
7) zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom oraz ich wyłapywanie,
8) prowadzenie spraw związanych z usunięciem drzew lub krzewów oraz z zakresu leśnictwa,
9) wyznaczanie i aktualizacja aglomeracji wyposażonych w system kanalizacji zbiorczej dla ścieków komunalnych,
10) prowadzenie spraw z zakresu prawa wodnego,
11) ) obsługa systemu obróbki danych ze stacji zlewczej ścieków.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony klauzulą o następującej treści: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach”,
2) życiorys - curriculum vitae,
3) kserokopie świadectw pracy – jeśli dotyczy,
4) kserokopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kserokopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (np. zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
8) oryginał kwestionariusza osobowego,
9) oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,
10) kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – jeśli dotyczy.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Suchaniu, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Nabór na wolne stanowisko podinspektor ds. ochrony środowiska” w terminie do dnia 11 sierpnia 2023 r. (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).
8. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
9. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.suchan.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suchaniu.
Ponadto informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia
(w czerwcu 2023 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Suchaniu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
Suchań, dnia 20.07.2023 r.