Archiwalna Strona Suchań - Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa

Miasto i Gmina Suchań

herb

Oficjalny serwis gminy

  • Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6
  • Pic 7
  • Pic 8
  • Pic 9
  • Pic 10
Dziś jest piątek 19 maja 2023, imieniny: Piotra i Mikołaja
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa

dodano: 2020-11-18 12:30:27

Osoby fizyczne, które chcą wyciąć drzewo na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej powinny zgłosić burmistrzowi zamiar usunięcia drzewa.

 

Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko wnioskodawcy, oznaczenie nieruchomości z której drzewo ma być usunięte, wymiary obwodów drzew do usunięcia oraz rysunek albo mapkę określającą usytuowanie drzewa na nieruchomości. Zgłoszenia dokonuje właściciel nieruchomości, jeżeli dana działka stanowi współwłasność formularz zgłoszenia powinni podpisać wszyscy współwłaściciele.

W ciągu 21 dni od otrzymania zgłoszenia przeprowadzane są oględziny. W ciągu 14 dni po dokonaniu oględzin burmistrz może wnieść sprzeciw do wycinki w drodze decyzji. Usunięcie drzewa może nastąpić po upływie tego terminu, jeżeli burmistrz nie wniósł sprzeciwu.

Jeżeli drzewo nie zostanie usunięte w ciągu 6 miesięcy od przeprowadzenia oględzin należy ponownie dokonać zgłoszenia.

zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa druk


e-Urząd

Narodowy Spis Powszechny Ludnosci i Mieszkań 2021

Elektroniczna Wizytówka

Nasz kanał TV

System informacji przestrzennej

© 2011 Gmina Suchań.
Wszystkie prawa zastrzeżone. | Deklaracja dostępności
Wykonanie i obsługa techniczna ALFA TV
alfaCMS 3 - Strony Internetowe
Archiwalna Strona