Konsultacje społeczne projektu stałej organizacji ruchu w obrębie ul. Kard. A. Hlonda w Suchaniu
dodano: 2019-01-31 10:09:07
Burmistrz Suchania informuję, że rozpoczęła się procedura konsultacji społecznych dotyczących projektu stałej organizacji ruchu w obrębie ul. Kard. A. Hlonda w Suchaniu
Celem konsultacji jest poznanie opinii mieszkańców miejscowości Suchań w zakresie zmiany stałej organizacji ruchu w obrębie ul. Kard. A. Hlonda poprzez wprowadzenie odcinkowego zakazu zatrzymywania się pojazdów oraz jej wpływu na komunikację w miejscowości Suchań.
Konsultacje mają zasięg lokalny a uprawnionymi do udziału w konsultacjach są wszyscy mieszańcy miejscowości Suchań.
Konsultacje będą prowadzone w terminie od 30 stycznia do 14 lutego 2019 roku, w następujących trybach :
- Wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu sytuacyjnego projektu stałej organizacji ruchu w obrębie ul. Kard. A. Hlonda w Suchaniu
- w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suchaniu, pok. nr 17,
- na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suchaniu, pod adresem http://www.suchan.pl. w zakładce konsultacje społeczne.
- przyjmowania opinii, uwag i wniosków pisemnie za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub osobiście na adres Urzędu Miejskiego w Suchaniu, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretariat@suchan.pl;
- spotkania informacyjnego, które odbędzie się w Gminnym Domu Kultury w Suchaniu w dniu 14 lutego 2019 r. w godzinach od 100 do 14.30
Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie badania opinii;
- za pomocą formularza zgłaszania uwag, stanowiącego załącznik do niniejszego Zarządzenia w terminie wyłożenia projektu,
- za pomocą zgłaszania uwag i wniosków w trakcie spotkania informacyjnego w dniu 14 lutego 2019 r.
- Uwagi do projektu za pomocą formularza określonego w pkt. 1 można przekazywać w terminie jego wyłożenia w następujący sposób :
- wysyłając drogą elektroniczną na adres sekretariat@suchan.pl, wpisując w temacie maila „Konsultacje projektu stałej organizacji ruchu w obrębie ul. Kard. A. Hlonda w Suchaniu (decyduje data wpływu na skrzynkę elektroniczną),
- przekazując osobiście do sekretariatu w Urzędzie Miejskim w Suchaniu, Pomorska 72, 73-132 Suchań, pok. nr 7,
- wysyłając na adres: Urząd Miejski w Suchaniu, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Suchaniu).
Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji jest Pan Adam Banaś – Inspektor ds. gospodarki komunalnej i dróg Urzędu Miejskiego w Suchaniu.
Formularz uwag
Mapa zmiany
Zarządzenie Burmistrza Suchania