Archiwalna Strona Suchań - Konsultacje społeczne projektu stałej organizacji ruchu w obrębie ul. Kard. A. Hlonda w Suchaniu

Miasto i Gmina Suchań

herb

Oficjalny serwis gminy

  • Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6
  • Pic 7
  • Pic 8
  • Pic 9
  • Pic 10
Dziś jest piątek 19 maja 2023, imieniny: Piotra i Mikołaja
Konsultacje społeczne projektu stałej organizacji ruchu w obrębie ul. Kard. A. Hlonda w Suchaniu

dodano: 2019-01-31 10:09:07

Burmistrz Suchania informuję, że rozpoczęła się procedura konsultacji społecznych dotyczących projektu stałej organizacji ruchu w obrębie ul. Kard. A. Hlonda w Suchaniu

Celem konsultacji jest poznanie opinii mieszkańców miejscowości Suchań w zakresie zmiany stałej organizacji ruchu w obrębie ul. Kard. A. Hlonda poprzez wprowadzenie odcinkowego zakazu zatrzymywania się pojazdów oraz jej wpływu na komunikację w miejscowości Suchań.

Konsultacje mają zasięg lokalny a uprawnionymi do udziału w konsultacjach są wszyscy mieszańcy miejscowości Suchań.

Konsultacje będą prowadzone w terminie od 30 stycznia do 14 lutego 2019 roku, w następujących trybach :

  1. Wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu sytuacyjnego projektu stałej organizacji ruchu w obrębie ul. Kard. A. Hlonda w Suchaniu
  1. w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suchaniu, pok. nr 17,
  2. na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suchaniu, pod adresem http://www.suchan.pl.  w zakładce konsultacje społeczne.
  1. przyjmowania opinii, uwag i wniosków pisemnie za pośrednictwem poczty tradycyjnej  lub osobiście na adres Urzędu Miejskiego w Suchaniu, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretariat@suchan.pl;
  2. spotkania informacyjnego, które odbędzie się w Gminnym Domu Kultury w Suchaniu  w dniu  14 lutego 2019 r. w godzinach od 100 do 14.30

Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie badania opinii;

  1. za pomocą formularza zgłaszania uwag, stanowiącego załącznik do niniejszego Zarządzenia w terminie  wyłożenia projektu,
  2. za pomocą  zgłaszania uwag i wniosków w trakcie spotkania informacyjnego w dniu 14 lutego 2019 r.
  1. Uwagi do projektu za pomocą formularza określonego w pkt. 1 można przekazywać w terminie jego wyłożenia w następujący sposób :
  1. wysyłając drogą elektroniczną na adres sekretariat@suchan.pl, wpisując w temacie maila „Konsultacje  projektu stałej organizacji ruchu w obrębie ul. Kard. A. Hlonda w Suchaniu  (decyduje data wpływu na skrzynkę elektroniczną),
  2. przekazując osobiście do sekretariatu w Urzędzie Miejskim w Suchaniu, Pomorska 72, 73-132 Suchań, pok. nr 7,
  3. wysyłając na adres: Urząd Miejski w Suchaniu, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Suchaniu).

Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji jest Pan Adam Banaś – Inspektor ds. gospodarki komunalnej i dróg Urzędu Miejskiego w Suchaniu. 

Formularz uwag

Mapa zmiany

Zarządzenie Burmistrza Suchania

 


e-Urząd

Narodowy Spis Powszechny Ludnosci i Mieszkań 2021

Elektroniczna Wizytówka

Nasz kanał TV

System informacji przestrzennej

© 2011 Gmina Suchań.
Wszystkie prawa zastrzeżone. | Deklaracja dostępności
Wykonanie i obsługa techniczna ALFA TV
alfaCMS 3 - Strony Internetowe
Archiwalna Strona