Burmistrz Suchania ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Suchaniu ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań
1. Stanowisko pracy: młodszy referent ds. wymiaru podatków i opłat
2. Warunki pracy: praca odbywa się w systemie jednozmianowym w wymiarze 1 etatu na w/w stanowisku w referacie Finansowym Urzędu Miejskiego w Suchaniu, ul. Pomorska 72. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 7.30-15.30.
Stanowisko bezpośrednio podległe Skarbnikowi.
Rodzaj umowy: w przypadku osób podejmujących po raz pierwszych pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zawarta zostanie na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia. Planowany termin zatrudnienia: styczeń 2024 r. Wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Suchaniu.
Praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godz. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, telefon).
Stanowisko pracy związane jest z przemieszczaniem się wewnątrz budynku i na zewnątrz oraz sporadycznymi wyjazdami w teren. Praca wymaga kontaktowania się z innymi pracownikami. Obsługa klienta w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne i e-mailowe.
3. Niezbędne wymagania kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie średnie,
4) staż pracy - nie wymagany,
5) nieposzlakowana opinia,
6) osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
7) biegła umiejętność obsługi komputera.
4. Dodatkowe wymagania kandydatów:
1) preferowane doświadczenie w pracy w księgowości - doświadczenie przy wykonywaniu podobnych zadań,
2) preferowany kierunek wykształcenia: ekonomia, finanse, rachunkowość,
3) znajomość przepisów o podatkach i opłatach lokalnych, znajomość Ordynacji podatkowej oraz Kodeksu postepowania administracyjnego,
4) znajomość przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem jednostki administracji publicznej – gminy,
5) umiejętność pracy w zespole,
6) samodzielność i dobra organizacja pracy.
5. Zadania wykonywane na stanowisku:
1) prowadzenie spraw podatków i opłat (min. dokonywanie wymiaru, prowadzenie ewidencji, oraz prowadzenie postępowań podatkowych i opracowywanie decyzji w sprawach ulg i umorzeń należności),
2) przeprowadzanie kontroli podatkowych oraz czynności sprawdzających zgodnie z Ordynacją podatkową,
3) wydawanie zaświadczeń dotyczących stanu posiadania gospodarstwa oraz jego obciążeń,
4) prowadzenie ewidencji podatku od środków transportowych,
5) wystawianie pokwitowań z kwitariusz przychodowego na należności podatkowe i inne,
6) przygotowywanie projektów uchwał w zakresie podatków i opłat,
7) sporządzanie analiz oraz obowiązującej sprawozdawczości.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony klauzulą o następującej treści: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach”,
2) życiorys - curriculum vitae,
3) kserokopie świadectw pracy – jeżeli występują,
4) kserokopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kserokopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (np. zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
8) oryginał kwestionariusza osobowego,
9) oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,
10) kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – jeśli dotyczy.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Suchaniu, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Nabór na wolne stanowisko młodszy referent ds. wymiaru podatków i opłat” w terminie do dnia 15 stycznia 2024 r. (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).
8. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
9. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.suchan.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suchaniu.
Ponadto informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia
(w grudniu 2023 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Suchaniu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
Stanisława Bodnar
Burmistrz Suchania
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Suchań, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań.
2. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych pod adresem e-mail iod@data.pl; pod numerem telefonu 503677713; lub pisemnie na adres naszej siedziby.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) i c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są upoważnieni pracownicy Administratora oraz podmioty, które nam pomagają w realizacji celu z którymi Administrator podpisał umowę powierzenia.
Suchań, dnia 03.01.2024 r.