Gmina
Suchań
  • Logo Biuletyn Informacji Publicznej
  • Logo Unii Europejskiej

Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i uzupełniającym na rok szkolny 2024/2025 do oddziałów przedszkolnych i klas I szkoły podstawowej w Suchaniu

Zarządzenie Nr 5/2024 Burmistrza Suchania z dnia 05 stycznia 2024 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2024/2025 do oddziałów przedszkolnych i do klas pierwszych szkoły podstawowej prowadzonej przez Gminę Suchań

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz art. 154 ust. 1 pkt 1 i ust. 3, w związku z art. 29 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2023 r., poz. 900 ze zm.), zarządza się, co następuje:

§ 1. Ustala się harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2024/2025 do oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej prowadzonej przez Gminę Suchań, stanowiący załącznik Nr 1 do Zarządzenia.

§ 2. Ustala się harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2024/2025 do klas pierwszych szkoły podstawowej prowadzonej przez Gminę Suchań, stanowiący załącznik Nr 2 do Zarządzenia.

 § 3. W postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2024/2025 do oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej i klas pierwszych szkoły podstawowej prowadzonej przez Gminę Suchań obowiązują kryteria określone w uchwale Nr XVIII/148/2017 Rady Miejskiej w Suchaniu z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do oddziałów przedszkolnych i do pierwszej klasy szkoły podstawowej, dla których organem prowadzącym jest Gmina Suchań (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z 2017 r. poz. 1091)

§ 4. Wykonanie Zarządzenie powierza się Dyrektorowi Szkoły Podstawowej  w Suchaniu.

§   5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

                                                                                                                       Burmistrz Suchania

                                                                                                                        Stanisława Bodnar

Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2024/2025 do oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej prowadzonej przez Gminę Suchań

Nr

Określenie czynności

Termin w postępowaniu

rekrutacyjnym

Termin w postępowaniu uzupełniającym

1.

Złożenie wniosku o przyjęcie do oddziału przedszkolnego wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

 

od 29.01.2024 r.

do 28.02.2024 r.

 

od 06.05.2024 r.

do 29.05.2024 r.

2.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do oddziału przedszkolnego i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności,    o których mowa w art.150  ust. 7 ustawy z dnia         14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe

 

 

do 01.03.2024 r.

 

 

do 03.06.2024 r.

3.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.

 

04.03.2024 r.

 

05.06.2024 r.

4.

Potwierdzenie przez rodzica/opiekuna prawnego kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.

 

do 12.03.2024 r.

 

do 17.06.2024 r.

5.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.

 

15.03.2024 r.

 

24.06.2024 r.

 

Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2024/2025

do klas pierwszych szkoły podstawowej prowadzonej przez Gminę Suchań

Nr

Określenie czynności

Termin w postępowaniu

rekrutacyjnym

Termin w postępowaniu uzupełniającym

1.

Złożenie wniosku o przyjęcie do klasy pierwszej  szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

 

od 29.01.2024 r.

do 28.02.2024 r.

 

od 06.05.2024 r.

do 29.05.2024 r.

2.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie  do klasy pierwszej  szkoły podstawowej     i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 150  ust. 7 ustawy   z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe

 

 

do 01.03.2024 r.

 

 

do 03.06.2024 r.

3.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych

 

04.03.2024 r.

 

05.06.2024 r.

4.

Potwierdzenie przez rodzica/opiekuna prawnego kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia

 

do 12.03.2024 r.

 

do 17.06.2024 r.

5.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.

 

15.03.2024 r.

 

24.06.2024 r.

Zarządzenie nr 5/2024 z dnia 05.01.2024 r.pdf

Uchwała nr XVII/148/2017 z dnia 28.02.2017 r.- kryteria.pdf