Archiwalna Strona
dodano: 2021-04-05 14:35:17
OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW
NA DOFINANSOWANIE ZADAŃ Z ZAKRESU USUWANIA AZBESTU I WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST NA TERENIE MIASTA I GMINY SUCHAŃ.
Burmistrz Suchania uprzejmie informuje, że po raz kolejny przyjmowane są wnioski na demontaż i odbiór wyrobów zawierających azbest w ramach programu realizowanego przez WFOŚiGW w Szczecinie.
Program obejmuje usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest na obiektach, których właścicielami są osoby fizyczne, jednostki sektora finansów publicznych, kościoły i związki wyznaniowe oraz wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe.
Pokrywane będą całkowite koszty:
W związku z planowanym przystąpieniem Gminy Suchań do programu realizowanego przez WFOŚiGW w Szczecinie, prosimy osoby zainteresowane uzyskaniem dofinansowania na realizację przedsięwzięć związanych z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest o złożenie wniosku w Urzędzie Miejskim w Suchaniu, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań w sekretariacie lub drogą elektroniczną na adres mailowy – srodowisko@suchan.pl do dnia 15 maja 2021 roku.
Wnioski są dostępne w tutejszym Urzędzie lub na stronie internetowej www.suchan.pl. w zakładce ochrona środowiska.
Szczegółowe warunki dotyczące dofinansowania ww. zadania można uzyskać pod nr tel. 915624015 wew. 26.
BURMISTRZ SUCHANIA