Gmina
Suchań
  • Logo Biuletyn Informacji Publicznej
  • Logo Unii Europejskiej

O G Ł O S Z E N I E

Informuję uprzejmie, że VIII sesja Rady Miejskiej w Suchaniu odbędzie się w dniu 16 grudnia 2024r. o godz.12.00 w Gminnym Domu Kultury w Suchaniu.

Porządek obrad:

1.Otwarcie obrad.

2.Stwierdzenie quorum.

3. Przedstawienie porządku obrad.

4. Informacja przewodniczącej Rady o podpisaniu protokołu z VII sesji Rady Miejskiej z dnia 22 listopada 2024r.

5.Sprawozdanie Burmistrza  z wykonania uchwał Rady w okresie międzysesyjnym.

6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w  budżecie gminy Suchań na 2024r.

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Suchań na rok 2025.

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Suchań na lata 2025-2028.

9. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty.

10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Rady Miejskiej w Suchaniu na rok 2025.

11.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2025 rok.

12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Spraw Społecznych na 2025 rok.

13.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Skarg Wniosków i Petycji na 2025 rok.

14. Interpelacje i zapytania radnych.

15. Wolne wnioski i informacje.

16. Zamknięcie sesji.

17. Spotkanie świąteczno – noworoczne.

Posiedzenia Komisji odbędą się w sali narad  Urzędu Miejskiego w Suchaniu:

  1. w dniu 10 grudnia 2024r. o godz.13.00 Komisja Skarg Wniosków i Petycji,
  2. w dniu  10 grudnia 2024r. godz. 14.00 - Komisja Spraw Społecznych.
  3. w dniu 12 grudnia 2024r. godz. 14.00 – Komisja Rewizyjna.

PRZEWODNICZĄCA RADY 

Marzena Szczerba